Hong Kong’s venerable South China Morning Post, long one of Asia’s most influential English-language news outlets, over the weekend illustrated the paper’s striking turn towards China under editor Wang Xiangwei, putting on page 6 the story of the arrest of at least 100 human rights activists by Chinese authorities, one of the biggest crackdowns since the aftermath of the Tiananmen Square massacre in 1989. The story was major news around the world.

Read →

Comments on this post are for paid subscribers