Good for Alibaba? SCMP Quashes Column o…

The steady erosion of the journalistic independence of the South China Morning Post, once the region’s most influential English-language daily, was demonstrated last week when the paper’s editors pulled an article linking an investor in Hong Kong’s Peninsula Hotel Group to Chinese President Xi Jinping’s chief of staff.

Read →

Comments on this post are for paying subscribers